Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

15.11.2018

Strategija Gostuj kot doma (Roam Like at Home) je leta 2017 naredila konec stroškom gostovanja. ... Preberite več,...

03.10.2018

Irski letalski prevoznik Ryaniar je avgusta že drugič letos spremenil svoja pravila glede prtlj... Preberite več,...

01.10.2018

Mreža EPC lahko pomaga potrošniku pri uveljavljanju njegovih pravic pri tujem ponudniku blaga i... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

14.11.2018

Potrošnik je preko spletne trgovine v Veliki Britaniji kupil kajak, vesla in tri reševalne jopi... Preberite več,...

24.05.2018

Slovenski potrošnik je pri nemškem prodajalcu kupil novo motorno kolo v vrednosti 6999,00 evra.... Preberite več,...

05.03.2018

Potrošnica je z letalom potovala iz Dresdna preko Frankfurta v Ljubljano, pri čemer je prvi del... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

10.09.2018

 Zainteresirane skupine vabimo, da nas za več informacij ali rezervacijo termina, kontaktirajo ... Preberite več,...

08.06.2018

Na EPC se je v letu 2017 za informacijo, nasvet ali pomoč obrnilo več kot 900 potrošnikov, kar... Preberite več,...

14.03.2018

Prvi del brošure o pravicah letalskih potnikov vsebuje informacije o pravicah v primeru: ... Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
36.72% - 235
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.75% - 56
Nadomestni let.
23.13% - 148
Nadomestni let in odškodnino.
2.97% - 19
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
1.56% - 10
Nič od navedenega.
10.78% - 69

Št. glasov: 640 - 83.91%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije