Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

21.04.2017

Opomini slovenskih odvetnikov v letu 2015 Slovenski potrošniki, ki v preteklih letih med bivanje... Preberite več,...

10.04.2017

Potrošniki vse pogosteje rezervirajo hotele in lete prek spleta, a s spletnimi potovalnimi storit... Preberite več,...

31.03.2017

Nekateri prodajalci rabljenih avtomobilov brez oklevanja priredijo stanje števca kilometrov, tako... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

03.04.2017

Potrošnik je konec lanskega leta na spletni strani britanskega prodajalca naročil otroški voziček... Preberite več,...

09.03.2017

Na EPC Slovenija se je obrnil potrošnik, ki je lansko poletje skupaj s prijateljem potoval iz La... Preberite več,...

26.09.2016

Slovenski potrošnik je spomladi preko turistične agencije s sedežem v Švici, rezerviral apartma n... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

07.04.2017

Mreža evropskih potrošniških centrov (Mreža EPC) je pripravila Poročilo "Ponarejanje in vpliv na ... Preberite več,...

29.03.2017

Dogajanje ob Svetovnem dnevu potrošnikov, ki smo ga tudi letos praznovali z dnevom odprtih vrat n... Preberite več,...

07.03.2017

Potrošniki, ki svoje pritožbe niso uspeli rešiti s ponudnikom blaga ali storitve, imajo na voljo ... Preberite več,...

Anketno vprašanje
Ste se na spletu že kdaj ujeli v past v obliki naročnine, ki je niste želeli?

Ne. Vedno preberem splošne pogoje poslovanja prodajalca.
14.75% - 9
Da. Na žalost.
44.26% - 27
Ne. Tovrstne pasti prepoznam in se jim uspem izogniti.
31.15% - 19
Za to še nisem slišal.
9.84% - 6

Št. glasov: 61 - 100%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije