Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

03.11.2017

Letalska družba Air Berlin je od 1. novembra v stečaju. Druge letalske družbe, kot npr. Lufthansa... Preberite več,...

05.10.2017

Po tem, ko je irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair – domnevno zaradi težav z razporejanj... Preberite več,...

31.08.2017

V zadnjem času se je na EPC obrnilo več potrošnikov, ki jih je zanimalo, kakšne pravice in obvezn... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

05.10.2017

Potrošnica je pri nemškem spletnem prodajalcu naročila dva para čevljev. Ko je prejela paket je u... Preberite več,...

31.08.2017

Potrošnik je v začetku julija 2017 pri spletnem prodajalcu s sedežem v Nemčiji naročil nosilno kl... Preberite več,...

01.06.2017

Slovenska potrošnica je v začetku januarja preko spletnega posrednika v Trapaniju na Siciliji rez... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

06.11.2017

Evropski potrošniki so čedalje bolj izpostavljeni vsiljenemu in zavajajočemu spletnemu oglaševanj... Preberite več,...

22.05.2017

Vse več potrošnikov načrtuje in organizira svoje počitnice prek spleta. Po podatkih Eurostata je ... Preberite več,...

07.04.2017

Mreža evropskih potrošniških centrov (Mreža EPC) je pripravila Poročilo "Ponarejanje in vpliv na ... Preberite več,...

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
9.09% - 3
Vračilo kupnine in odškodnino.
3.03% - 1
Nadomestni let.
48.48% - 16
Nadomestni let in odškodnino.
12.12% - 4
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
9.09% - 3
Nič od navedenega.
18.18% - 6

Št. glasov: 33 - 99.99%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije