Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

19.04.2018

Letalski prevoznik je, kot določa Uredba 261/2004, oproščen plačila odškodnine zaradi odpovedi a... Preberite več,...

13.04.2018

Je imel vaš let zamudo ali pa je bil odpovedan? Vam je bilo zavrnjeno vkrcanje? So vam izgubili p... Preberite več,...

11.04.2018

Pregled pravil EU o varstvu potrošnikov in nedavnih kršitev teh pravil po vsej EU, izveden leta 2... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

05.03.2018

Potrošnica je z letalom potovala iz Dresdna preko Frankfurta v Ljubljano, pri čemer je prvi del p... Preberite več,...

20.02.2018

Potrošnica je lansko poletje potovala z avstrijskim letalskim prevoznikom iz Aten preko Dunaja do... Preberite več,...

23.01.2018

Potrošnik je kupil nov avto Astra Sports Tourer pri nizozemskem prodajalcu in plačal kupnino, ki ... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

14.03.2018

Prvi del brošure o pravicah letalskih potnikov vsebuje informacije o pravicah v primeru: -... Preberite več,...

01.03.2018

Evropski potrošniški center Slovenija je tudi letos na Svetovni dan pravic potrošnikov, 15. marca... Preberite več,...

07.02.2018

Večina ljudi, ki kupi ponaredek, tega ne povezuje z otroškim delom, nezakonitimi priseljenci ali ... Preberite več,...

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
22.79% - 31
Vračilo kupnine in odškodnino.
3.68% - 5
Nadomestni let.
30.15% - 41
Nadomestni let in odškodnino.
7.35% - 10
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
4.41% - 6
Nič od navedenega.
24.26% - 33

Št. glasov: 136 - 92.64%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2016

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije