Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

19.04.2018
Letalski prevoznik je, kot določa Uredba 261/2004, oproščen plačila odškodnine zaradi odpovedi a... Preberite več

13.04.2018
Je imel vaš let zamudo ali pa je bil odpovedan? Vam je bilo zavrnjeno vkrcanje? So vam izgubili p... Preberite več

11.04.2018
Pregled pravil EU o varstvu potrošnikov in nedavnih kršitev teh pravil po vsej EU, izveden leta 2... Preberite več

21.03.2018
Polovica Evropejcev dostopa do interneta preko svojih mobilnih naprav. Poleg tega jih vedno več k... Preberite več

16.02.2018
Zaradi številnih pritožb potrošnikov, ki so bili tarča goljufij ali prevar pri uporabi spletnih s... Preberite več

12.01.2018
Prijava terjatev v stečajnem postopku zoper družbo Airberlin Potrošniki, ki želijo prijaviti svo... Preberite več

29.11.2017
Evropsko računsko sodišče izvaja revizijo v zvezi s pravicami potnikov v EU. Del revizije je sple... Preberite več

28.11.2017
Potniki, katerih let je imel zamudo ali je bil odpovedan, ter potniki, ki jim je letalski prevozn... Preberite več

27.11.2017
Na spletni strani http://nagradna-anketa.epc.si/ so bili danes objavljeni nagrajenci nagradne ank... Preberite več

15.11.2017
Nakupi vstopnic za koncerte, festivale ali športne prireditve, opravljeni prek spleta, so vse po... Preberite več

| 1-10 / 58 | Naprej

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2016

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije