Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

29.11.2017
Evropsko računsko sodišče izvaja revizijo v zvezi s pravicami potnikov v EU. Del revizije je sple... Preberite več

28.11.2017
Potniki, katerih let je imel zamudo ali je bil odpovedan, ter potniki, ki jim je letalski prevozn... Preberite več

27.11.2017
Na spletni strani http://nagradna-anketa.epc.si/ so bili danes objavljeni nagrajenci nagradne ank... Preberite več

03.11.2017
Letalska družba Air Berlin je od 1. novembra v stečaju. Druge letalske družbe, kot npr. Lufthansa... Preberite več

05.10.2017
Po tem, ko je irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair – domnevno zaradi težav z razporejanj... Preberite več

31.08.2017
V zadnjem času se je na EPC obrnilo več potrošnikov, ki jih je zanimalo, kakšne pravice in obvezn... Preberite več

28.07.2017
Pregled stanja razmer za potrošnike za leto 2017 kaže, da vse več potrošnikov EU nakupuje prek sp... Preberite več

27.07.2017
Potujete z vlakom, ladjo, avtobusom ali letalom? V primeru zamude ali odpovedi potovanja, izgube ... Preberite več

25.07.2017
Potrošnica je prek spleta naročila čevlje prestižne blagovne znamke, podobne tistim, ki jih nosij... Preberite več

10.07.2017
Letalski potniki, ki odpovejo rezervacijo ali pa se ne vkrcajo na let, pogosto niso upravičeni d... Preberite več

| 1-10 / 46 | Naprej
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije