Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

07.08.2018
Sodišče v Luksemburgu je odločilo, da mora letalska družba Lufthansa izplačati odškodnino ... Preberite več

17.07.2018
Po aferi Dieselgate je Komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Věra Jourová sept... Preberite več

09.07.2018
Letalske družbe se v času turistične sezone, ko število potnikov presega njihove zmogljivosti... Preberite več

02.07.2018
S 1. julijem 2018 so se začeli uporabljati ukrepi, s katerimi se prenašajo pravila, ki jih dol... Preberite več

13.06.2018
Obveščamo, da bodo uradne ure EPC Slovenija med 15. junijem in 30. avgustom potekale vsak delov... Preberite več

06.06.2018
Potnica je letela z maroškim nacionalnim prevoznikom Royal Air Maroc iz Berlina v Agadir preko... Preberite več

24.05.2018
Potrošnica iz Irske, ki je naročila prevoz večje pošiljke iz Hrvaške na Irsko, je po prevz... Preberite več

23.05.2018
Evropska komisija in nacionalni organi za varstvo potrošnikov so danes objavili rezultate pregle... Preberite več

09.05.2018
Enotni trg Evropske Unije letos praznuje 25. obletnico. Od leta 1993 lahko Evropejci na primerih ... Preberite več

19.04.2018
Letalski prevoznik je, kot določa Uredba 261/2004, oproščen plačila odškodnine zaradi odpov... Preberite več

| 1-10 / 57 | Naprej

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije