Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

15.11.2018
Strategija Gostuj kot doma (Roam Like at Home) je leta 2017 naredila konec stroškom gostovanja. ... Preberite več

03.10.2018
Irski letalski prevoznik Ryaniar je avgusta že drugič letos spremenil svoja pravila glede prtlj... Preberite več

01.10.2018
Mreža EPC lahko pomaga potrošniku pri uveljavljanju njegovih pravic pri tujem ponudniku blaga i... Preberite več

13.09.2018
Potnik iz Nemčije je preko posrednika Opodo (opodo.de) zase in za svojo družino kupil vozovnice... Preberite več

30.08.2018
V Sloveniji od 1. januarja dalje velja, da delavec lahko dela maksimalno 2 nedelji v mesecu, vend... Preberite več

07.08.2018
Sodišče v Luksemburgu je odločilo, da mora letalska družba Lufthansa izplačati odškodnino ... Preberite več

17.07.2018
Po aferi Dieselgate je Komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Věra Jourová sept... Preberite več

09.07.2018
Letalske družbe se v času turistične sezone, ko število potnikov presega njihove zmogljivosti... Preberite več

02.07.2018
S 1. julijem 2018 so se začeli uporabljati ukrepi, s katerimi se prenašajo pravila, ki jih dol... Preberite več

06.06.2018
Potnica je letela z maroškim nacionalnim prevoznikom Royal Air Maroc iz Berlina v Agadir preko... Preberite več

| 1-10 / 61 | Naprej

VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2017

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije