Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

13.06.2018
Obveščamo, da bodo uradne ure EPC Slovenija med 15. junijem in 30. avgustom potekale vsak delovni... Preberite več

06.06.2018
Potnica je letela z maroškim nacionalnim prevoznikom Royal Air Maroc iz Berlina v Agadir preko ... Preberite več

24.05.2018
Potrošnica iz Irske, ki je naročila prevoz večje pošiljke iz Hrvaške na Irsko, je po prevzemu p... Preberite več

23.05.2018
Evropska komisija in nacionalni organi za varstvo potrošnikov so danes objavili rezultate pregled... Preberite več

09.05.2018
Enotni trg Evropske Unije letos praznuje 25. obletnico. Od leta 1993 lahko Evropejci na primerih ... Preberite več

19.04.2018
Letalski prevoznik je, kot določa Uredba 261/2004, oproščen plačila odškodnine zaradi odpovedi a... Preberite več

13.04.2018
Je imel vaš let zamudo ali pa je bil odpovedan? Vam je bilo zavrnjeno vkrcanje? So vam izgubili p... Preberite več

11.04.2018
Pregled pravil EU o varstvu potrošnikov in nedavnih kršitev teh pravil po vsej EU, izveden leta 2... Preberite več

21.03.2018
Polovica Evropejcev dostopa do interneta preko svojih mobilnih naprav. Poleg tega jih vedno več k... Preberite več

16.02.2018
Zaradi številnih pritožb potrošnikov, ki so bili tarča goljufij ali prevar pri uporabi spletnih s... Preberite več

| 1-10 / 53 | Naprej

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2016

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije