Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

27.07.2017
Potujete z vlakom, ladjo, avtobusom ali letalom? V primeru zamude ali odpovedi potovanja, izgube ... Preberite več

25.07.2017
Pregled stanja razmer za potrošnike za leto 2017 kaže, da vse več potrošnikov EU nakupuje prek sp... Preberite več

25.07.2017
Potrošnica je prek spleta naročila čevlje prestižne blagovne znamke, podobne tistim, ki jih nosij... Preberite več

10.07.2017
Letalski potniki, ki odpovejo rezervacijo ali pa se ne vkrcajo na let, pogosto niso upravičeni d... Preberite več

04.07.2017
Nakupi vstopnic za koncerte, festivale ali športne prireditve, opravljeni prek spleta, so vse po... Preberite več

22.06.2017
Italija je dežela številnih kulturno in zgodovinsko bogatih mest, ki jih skozi vse leto obiskujej... Preberite več

19.06.2017
Italijanska letalska družba »Alitalia«, ki se je znašla v hudih finančnih težavah, ima od 2. maja... Preberite več

14.06.2017
Gostovanje ali roaming pomeni uporabo mobilnega omrežja tujega operaterja, kar predstavlja stroše... Preberite več

14.06.2017
Pravica do informacij pri nakupu vozovnice Ob nakupu vozovnice mora biti potnik seznanjen z velj... Preberite več

22.05.2017
Potnik B. J. A. Krijgsman je prek spletne potovalne agencije rezerviral povratni let Amsterdam – ... Preberite več

| 1-10 / 40 | Naprej
Anketno vprašanje
Ste se na spletu že kdaj ujeli v past v obliki naročnine, ki je niste želeli?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije