Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

EPC Slovenija

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija je del mreže Evropskih potrošniških centrov od leta 2006, pri čemer od leta 2014 deluje pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo. Na EPC Slovenija smo zaposlene 4 osebe. Naša naloga je, da vam svetujemo oz. pomagamo, če kupujete v drugih državah članicah EU, na Norveškem ali Islandiji ali tja potujete in pri tem naletite na težave pri uveljavljanju svojih pravic pri ponudniku blaga ali storitev.

Naši prostori so na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo, na Kotnikovi 5 v Ljubljani, kjer nas lahko obiščete vsak delovnik med 9. in 15. uro. V tem času nas lahko tudi pokličete na 01 400 3729 ali pa nam kadarkoli pošljete e-sporočilo na epc.mgrt@gov.si . Potrudili se bomo, da boste odgovor prejeli v čim krajšem času.

Na EPC se lahko obrnete, če:

  1. potrebujete nasvet, ki vam po pomagal izogniti se težavam pri nakupih in potovanjih v Evropi in prihranil nepotrebne stroške
  2. se želite seznaniti o vaših pravicah, kadar imate težavo v zvezi z čezmejnim nakupom blaga ali storitve,
  3. potrebujete pomoč pri vzpostavitvi stika s tujim prodajalcem,
  4. se želite seznaniti z možnimi načini reševanja pritožbe, ter s pravicami in dolžnostmi v postopku reševanja spora,
  5. želite izpolniti spletni obrazec za pritožbo v primeru nerešenega problema s tujim prodajalcem,
  6. potrebujete strokovno pomoč pri uveljavljanju pravic ter v primeru drugih težav potrošnikov pri čezmejnem nakupovanju,
  7. se želite sezaniti z evropskimi in nacionalnimi predpisi s področja varstva potrošnikov.

EPC ne more pomagati: 

  1. v sporih med podjetji (B2B),
  2. v sporih v katere so vključeni državi organi,
  3. v primerih, ko ima prodajalec sedež v vaši državi (ni čezmejnega elementa),
  4. v primerih, ko v ima prodajelc sedež izven EU, Norveške in Islandije.

EPC ne more ukrepati zoper prodajalca ali zastopati potrošnika pred sodiščem. 

 

Anketno vprašanje
Ste se na spletu že kdaj ujeli v past v obliki naročnine, ki je niste želeli?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije