Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Pravice potrošnikov

Potrošniške teme

V zadnjih desetih letih se je za pomoč na mrežo EPC obrnilo 300.000 potrošnikov, medtem, ko je po informacije in nasvet glede potrošniških pravic prišlo več 650.000 potrošnikov, število tovrstnih stikov pa je v zadnjih dveh letih naraslo za 30%. Na delo mreže EPC je močno vplival porast spletne prodaje v zadnjem desetletju. Leta 2005 se je na spletno trgovino nanašalo 29 % pritožb, leta 2014 pa 68%! Pritožbe v zvezi s potovanji predstavljajo približno eno tretjino vseh pritožb. Najbolj osupljiv porast števila pritožb pa je na področju najema vozil. (Številka se je več kot podvojila – 835 pritožb leta 2010 in 1761 leta 2014). 

Najnovejši prispevki

05.01.2015

S 13. junijem 2014 se je v vseh državah članicah Evropske Unije pričela uporabljati Direktiva 201... Preberite več,...

30.12.2015

Airbnb je priljubljena spletna platforma, ki povezuje iskalce in ponudnike nastanitev ter iskalce... Preberite več,...

27.06.2016

Evropska komisija je danes objavila paket novih zakonodajnih predlogov na področju spletne trgovi... Preberite več,...

04.01.2015

Evropska unija je v svojih predpisih določila vrsto pravic, ki jih imajo potniki, kadar potujejo ... Preberite več,...

04.02.2016

Potrošniki imajo v vseh državah Evropske Unije, na Islandiji in Norveškem pravico, da v primeru b... Preberite več,...

Anketno vprašanje
Ste se na spletu že kdaj ujeli v past v obliki naročnine, ki je niste želeli?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije