Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Novice

ECC-net mobilna aplikacija: Travel


15.07.2015

ECC-net mobilna aplikacija: Travel

Nova mobilna aplikacija, ki bo potrošnikom v pomoč med potovanjem v tujini

Ste na počitnicah kupili nekaj, kar se je kmalu za tem pokvarilo? Ste imeli težave z najemom avtomobila ali nastanitvijo v hotelu, ki ste jo rezervirali od doma? Je vaše letalo imelo zamudo? V primeru, da vaše počitnice niso potekale, kot je bilo načrtovano, je prav, da poznate svoje pravice. Še bolje: Lahko jih tudi poveste!

Mreža Evropskih potrošniških centrov je pripravila mobilno aplikacijo Travel (ECC-net: Travel App), ki vam bo še posebej v teh poletnih počitniških mesecih prišla prav. Naj aplikacija postane nepogrešljiv spremljevalec na vaših potovanjih znotraj Evropske Unije, na Norveškem in Islandiji!

Aplikacija omogoča potrošnikom, da se spopadejo s težavnimi situacijami na počitnicah v tujini in da izrazijo svoje potrošniške pravice v jeziku države, v kateri se nahajajo. Aplikacija nudi potrošnikom pravne informacije in jezikovno podporo v 23 jezikih Evropske Unije ter norveškem in islandskem jeziku.

Aplikacija vključuje naslednje teme: nakupovanje v trgovini, najem avtomobila, nastanitev v hotelu, zdravstvena oskrba ter zračni, železniški, avtobusni in ladijski prevoz.

Razdelek koristnih informacij ponuja pomembnejše telefonske številke in druge kontaktne podatke za nujne primere.

Aplikacija je brezplačna in deluje brez povezave. Dostopna je za mobilne naprave z operacijskimi sistemi iOS, Android in Microsoft Windows in je na voljo v Google Playstore (android), Apple app store (iOS) in v Windows Store (Microsoft), naložite jo lahko tudi na naslednjih povezavah:

  

ECC-Net mobilna aplikacija: Travel je skupni projekt vseh 30 članic mreže Evropskih potrošniških centrov.

 



Anketno vprašanje
Ste se na spletu že kdaj ujeli v past v obliki naročnine, ki je niste želeli?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije