Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Poškodovan kovček


20.02.2018

Poškodovan kovček

Potrošnica je lansko poletje potovala z avstrijskim letalskim prevoznikom iz Aten preko Dunaja do Gradca. Ker se ji je mudilo, saj jo je na letališču čakal prevoz, je šele doma opazila, da je kovček na zgornjem robu poškodovan. Tri dni kasneje je letalskega prevoznika pisno obvestila o poškodbi, ta pa je njen zahtevek zavrnil, saj bi po njegovih navedbah morala škodo prijaviti na letališču, takoj po prevzemu prtljage. Potrošnica je zato za pomoč pri uveljavljanju zahtevka pri prevozniku, zaprosila EPC.

Predpis, ki ureja pravice potnikov v primeru povzročitve škode v letalskem prometu, določa, da mora potnik, če prtljaga prispe poškodovana, pritožbo pri letalskem prevozniku vložiti takoj, najpozneje pa v sedmih dneh od dneva prejema. Ker je prevoznik neupravičeno zavrnil zahtevek potrošnice, smo se povezali z EPC v Avstriji, ki je prevozniku pojasnil pravice, ki pripadajo potnici v konkretnem primeru in ga pozval k izpolnitvi zahtev. Po posredovanju Mreže EPC je letalski prevoznik na podlagi računa potrošnici vrnil 169,99 evrov, kolikor je bila cena novega kovčka.



Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2016

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije