Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Arhiv dogodkov

Svetovni dan potrošnikov, 15. marec 2017: Dan odprtih vrat EPC Slovenija


16.03.2017

Svetovni dan potrošnikov, 15. marec 2017: Dan odprtih vrat EPC Slovenija

Na včerajšnji Svetovni dan potrošnikov je na Kongresnem trgu v Ljubljani potekal Dan odprtih vrat Evropskega potrošniškega centra Slovenija ter Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo. Na dogodku so poleg svetovalcev EPC Slovenija in ministrstva, sodelovali predstavniki Tržnega inšpektorata Republike Slovenije, centra SOLVIT, Hiše EU in Zveze potrošnikov Slovenije, pridružila pa se jim je tudi predstavnica Banke Slovenije.

Obiskovalci so tako prejeli številne koristne informacije o pravicah potrošnikov doma in v EU, ter o evropskih institucijah in možnostih državljanov v EU. Tisti, ki so se oglasili s konkretno težavo v zvezi z opravljenim nakupom doma ali v tujini, pa so prejeli tudi strokovne nasvete in bili seznanjeni s postopki, ki so na voljo, kadar potrošnik sam pri ponudniku blaga ali storitev ne more uveljaviti svojih pravic. Pomembna tema dogodka so bile tudi zakonodajne spremembe na področju potrošniškega kreditiranja.

Dogodek je popestril igralec Matjaž Javšnik, ki je preveril, kako dobro potrošniki poznajo svoje pravice ter sodelujočim za znanje in pogum podelil praktične nagrade. Te so si obiskovalci lahko prislužili tudi v nagradni igri Hiše EU, kjer so zavrteli kolo sreče in odgovorili na vprašanje, povezano z Evropsko unijo. Poleg tega so si lahko ogledali dvonadstropni starodobnik, ki je sodelujočim služil kot pisarna, ter se fotografirali z velikansko supergo, ki potrošnike opozarja na pravico, da lahko blago, kupljeno prek spleta, v primeru, da jim ne ustreza, vrnejo v roku 14 dni.

Dogodek se je zaključil ob 18.00.

  



Anketno vprašanje
Ste se na spletu že kdaj ujeli v past v obliki naročnine, ki je niste želeli?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2015

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov: epc.mgrt@gov.si
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 15.00.

Dne 24.12. in 31.12. so uradne ure do 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije