Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

02.10.2019

Zaradi napovedanega stečaja letalske družbe Adria Airways so se potniki znašli v različnih te... Preberite več,...

20.09.2019

Enajst potnikov je pri češkem letalskem prevozniku České aerolinie rezerviralo let iz Prage v... Preberite več,...

20.09.2019

Pred kratkim se je na EPC obrnil potrošnik, ki se je pri avstrijskem prodajalcu zanimal za nakup... Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

09.08.2019

Po končanih prvomajskih počitnicah smo na EPC prejeli več vprašanj in pritožb v zvezi z odpo... Preberite več,...

26.06.2019

Slovenski potrošnik je v trgovini na Hrvaškem kupil športna oblačila. Trenirko je opral po ... Preberite več,...

21.03.2019

Oktobra lani je skupina 11 potnikov potovala iz Skopja v Benetke z letalskim prevoznikom s sedež... Preberite več,...

Dogodki in publikacije

17.09.2019

Tudi v letu 2018 se je nadaljevala rast števila potrošnikov, ki so se po informacijo, nasvet al... Preberite več,...

04.09.2019

Kot vsako leto, EPC Slovenija tudi letos sodeluje na sejmu MOS v Celju. Če vas zanimajo vaše pr... Preberite več,...

09.04.2019

Letošnji Svetovni dan pravic potrošnikov je EPC praznoval v nakupovalnem središču v Celju, k... Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
31.05% - 254
Vračilo kupnine in odškodnino.
8.07% - 66
Nadomestni let.
26.77% - 219
Nadomestni let in odškodnino.
3.18% - 26
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.44% - 20
Nič od navedenega.
15.89% - 130

Št. glasov: 818 - 87.4%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije