Spletno mesto za delovanje uporablja piškotke. Z nadaljevanjem obiska spletnega mesta se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o piškotih.
EPC
MGRT

Evropski potrošniški center Slovenija

Aktualne novice in obvestila

23.04.2020

Statistični podatki o delovanju mreže EPC med pandemijo. Preberite več,...

17.03.2020

Obvestilo za potrošnike, ki so sklenili pogodbo za storitve pri podjetju Car Target Group, Ljubl... Preberite več,...

13.03.2020

15. marec je svetovni dan potrošnikovih pravic - zavedajmo se jih!     Preberite več,...

Uspešno rešene težave potrošnikov

05.05.2020

Omejitve komuniciranja s spletnimi obrazci prevoznikov otežujejo uveljavljanje pravic potnikov.  Preberite več,...

04.05.2020

Slovenska spletna trgovina podjetja, ki je registrirano na Hrvaškem. Preberite več,...

13.03.2020

Okoliščine uspešno zaključenega primera z odškodnino za potnike, zaradi zamude letala. Preberite več,...

Dogodki in publikacije

17.09.2019

Tudi v letu 2018 se je nadaljevala rast števila potrošnikov, ki so se po informacijo, nasvet al... Preberite več,...

04.09.2019

Kot vsako leto, EPC Slovenija tudi letos sodeluje na sejmu MOS v Celju. Če vas zanimajo vaše pr... Preberite več,...

09.04.2019

Letošnji Svetovni dan pravic potrošnikov je EPC praznoval v nakupovalnem središču v Celju, k... Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?

Vračilo kupnine.
29.56% - 295
Vračilo kupnine in odškodnino.
7.62% - 76
Nadomestni let.
26.85% - 268
Nadomestni let in odškodnino.
2.91% - 29
Nadomestni let + oskrbo in odškodnino.
2.3% - 23
Nič od navedenega.
19.94% - 199

Št. glasov: 998 - 89.18%
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2018

Glavne potrošniške teme

O mreži EPC

Mrežo Evropskih potrošniških centrov (ECC net) je leta 2005 vzpostavila Evropska unija z namenom, da bi bili potrošniki bolje obveščeni o pravicah na skupnem notranjem trgu, in da bi imeli v primeru težav pri uveljavljanju pravic na voljo brezplačno pomoč.

Mreža evropskih potrošniških centrov vključuje centre, ki delujejo v vseh državah članicah, sodelujeta pa tudi Norveška in Islandija. Vsi centri v mreži delujejo po enakih pravilih in zasledujejo enake cilje, ki so začrtani v programskih dokumentih Evropske komisije.

Delovanje mreže EPC sodi med skupne ukrepe Evropske komisije in držav članic na področju zagotavljanja informacij in pomoči potrošnikom pri uveljavljanju njihovih pravic.

Mreža EPC:

O nas

Evropski potrošniški center Slovenija
Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo
Kotnikova 5
1000 Ljubljana

e-naslov:
epc.mgrt@gov.si (za splošna vprašanja o EPC, vprašanja novinarjev)
ECCNET-SI@ec.europa.eu (za vprašanja potrošnikov o njihovih pravicah)
telefon: 01 400 3729

Uradne ure centra so vsak delovnik med 9.00 in 13.00.

V primeru obiska vas prosimo za predhodno najavo.

Listina kakovosti Mreže EPC

Sofinanciranje

European Union

Sofinancirano s strani Evropske unije