Poročilo o delu EPC v letu 2018

Tudi v letu 2018 se je nadaljevala rast števila potrošnikov, ki so se po informacijo, nasvet ali pomoč obrnili na EPC Slovenija. V primerjavi z letom 2017 je število stikov s potrošniki naraslo za 7,2 %. Podoben trend beleži celotna mreža EPC, v katero je vključenih 30 centrov, ki delujejo v vseh državah EU, na Norveškem in Islandiji. Na ravni mreže je število stikov glede na preteklo leto prav tako naraslo za 7,4%.
Po rezultatih ankete, opravljene med potrošniki, ki so se po pomoč ali nasvet obrnili na EPC, so bili uporabniki tudi v preteklem letu v veliki večini (87%) zadovoljni s storitvami slovenskega EPC.
Več informacij o delu EPC v letu 2018 je dostopnih v poročilu.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024