EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

09.06.2023

Slovenska potrošnica je nedavno potovala z nizkocenovnim avtobusnim prevoznikom, ko je na končn...

Preberite več,...

27.03.2023

Na EPC Slovenija se je obrnil slovenska potrošnica, ki je preko spletne strani www.mytrip.com k...

Preberite več,...

21.12.2022

Januarja se je na slovenski EPC obrnila potrošnica, ki je z družino dopustovala na Maldivih....

Preberite več,...

26.10.2022

Na EPC Slovenija se je obrnil slovenski potrošnik, ki je ob pristanku na izbrani destinaciji...

Preberite več,...

06.06.2022

Na EPC Slovenija se je obrnila slovenska potrošnica, ki je preko spletne trgovine znane šp...

Preberite več,...

17.12.2021

Uveljavljanj...

Preberite več,...

08.10.2021

Rešene težave potrošnika s spletno tržnico nogometnih vstopnic. 

Preberite več,...

25.08.2021

Chargeback je tehnični izraz, ki ga mednarodne kartične sheme uporabljajo za poimenovanje posto...

Preberite več,...


VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021