15.01.2020
Pravice letalskih potnikov, poročilo mreže EPC

Pravna pomoč in informiranje letalskih potnikov je eno od osrednjih tematskih področij delovanja mreže EPC.
V publikaciji mreže EPC (v angleškem jeziku) najdete informacije o težavah, s katerimi se srečuje več tisoč potrošnikov, ki navežejo stik z Evropskimi potrošniškimi centri po Evropi vsak dan.
Celotno publikacijo preberite tukaj: Za Evropo, ki ščiti svoje potrošnike pri potovanjih z letalom.
Foto: Mreža EPC
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024