Energy Saver Pro

Na EPC se je obrnilo precej potrošnikov, ki so z namenom, da bi prihranili pri stroških za električno energijo, kupili napravo, ki naj bi prispevala k varčevanju z energijo, imenovano Energy Saver Pro. Po uporabi naprave potrošniki ugotavljajo, da ta nima lastnosti, ki so bile oglaševane in zaradi katerih so napravo kupili, zato je več potrošnikov želelo napravo vrniti, pri tem pa so pri tem naleteli na težavo. S strani prodajalca je bila e- pošta zavrnjena ali pa so prejeli odgovor, da ima podjetje za uvoz in distribucijo sedež v ZDA, kjer se pregledajo primeri iz vsega sveta, zato lahko vračilo denarja traja kar nekaj časa 2 do 3 mesece.
EPC v takšnih primerih potrošnikom žal ne more pomagati, saj je pomoč, ki jo nudi mreža EPC omejena na reševanje težav pri nakupih na notranjem trgu EU.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024