Evropska komisija in organi za varstvo potrošnikov v EU objavili končno oceno dialoga z družbo Volkswagen

Po aferi Dieselgate je Komisarka za pravosodje, potrošnike in enakost spolov Věra Jourová septembra 2016 od Volkswagna prejela načrt ukrepov, ki je zajemal celotno EU in s katerim naj bi se zagotovilo, da se avtomobili, na katere je vplivala afera Dieselgate v Uniji, popravijo, da so potrošniki ustrezno obveščeni in da nimajo neprijetnosti s tem postopkom. Junija 2017, ko je bil postopek popravil še počasen, je Volkswagen poleg tega zagotovil, da bo odpravil probleme, nastale po popravilu, do konca leta 2018, s čimer naj bi povrnil zaupanje potrošnikov.
Septembra 2017 so nacionalni organi za varstvo potrošnikov pod vodstvom nizozemskega organa (ACM) in Evropske komisije od Volkswagna zahtevali dodatna prizadevanja. Poročilo, ki so ga sedaj objavili Evropska komisija in organi za varstvo potrošnikov, vsebuje pregled rezultatov ukrepov, ki jih je sprejel Volkswagen na podlagi te zahteve.
Več v sporočilu za javnost Evropske komisije.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024