Ugotovljene številne nepravilnosti pri ponudnikih spletnih rezervacij potovanj

Potrošniki vse pogosteje rezervirajo hotele in lete prek spleta, a s spletnimi potovalnimi storitvami imajo vse več težav. Evropski potrošniški centri ugotavljajo, da se potrošniki najpogosteje pritožujejo prav zaradi potovalnih storitev.
Evropska komisija in organi za varstvo potrošnikov EU so oktobra 2016 začeli z usklajenim pregledom 352 spletišč za primerjavo cen in rezervacijo potovanj po vsej EU. Ugotovili so, da podatki o cenah niso bili zanesljivi na 235 spletiščih, kar sta dve tretjini pregledanih spletišč. V nekaterih primerih se je cena spremenila v poznejši fazi postopka rezervacije, ko so se prišteli dodatni elementi cene, s čimer potrošnik ni bil jasno seznanjen. V drugih primerih oglaševana cena ni ustrezala nobeni razpoložljivi storitvi.
Organi so zadevna spletišča pozvali, naj svojo prakso uskladijo z zakonodajo EU o varstvu potrošnikov, ki zahteva popolno preglednost cen, in naj svoje ponudbe predstavijo na jasen način že na zgodnji stopnji postopka rezervacije.
Več informacij v sporočilu za javnost Evropske komisije.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024