EPC potrošnikoma pomagal uveljaviti pravice zaradi odpovedanega leta

Po končanih prvomajskih počitnicah smo na EPC prejeli več vprašanj in pritožb v zvezi z odpovedanimi leti irskega letalskega prevoznika iz italijanskega Trevisa na Gran Canario, v Cagliari in Neapelj. Med drugim sta se na EPC obrnila tudi potrošnika, ki bi morala dne 26.5.2019 potovati na Kanarske otoke, vendar je bil njun let najprej za 2 uri prestavljen, kasneje pa odpovedan.
Potnika sta s strani prevoznika prejela SMS, v katerem so jima ponudili vračilo kupnine ali nadomestni let, za katerega sta kasneje izvedela, da bi bil iz istega letališča lahko šele čez en teden. To za potnika seveda ni bilo sprejemljivo, zato sta si sama poiskala nadomestni let z istim letalskim prevoznikom, in sicer iz Milana dva dni kasneje. O tem sta obvestila osebje prevoznika na okencu ter zahtevala preusmeritev na let iz Milana ter povračilo stroškov. Osebje jima je svetovalo, da zahtevek za preusmeritev in povračilo stroškov vložita preko spletne strani, kar sta tudi storila. Tri dni kasneje jima je prevoznik sporočil, da bodo vrnili kupnino za let, ki je bil odpovedan in da s tem zaključujejo primer. Potnika se s tem nista strinjala, saj sta se zaradi že rezerviranega apartmaja na Gran Canarii odločila nadaljevati pot, s čimer so bili povezani dodatni stroški, kot npr. stroški novih, dražjih, letalskih vozovnic, stroški prevoza do Milana in nočitve v hotelu, skupaj v višini 304,20 EUR.
Glede na to, da je prevoznik ponudil zgolj vračilo kupnine za prvotni let, sta se potnika po pomoč obrnila na EPC Slovenija, kjer smo preko irskega EPC posredovali pri prevozniku. Ta je potnikoma julija v celoti povrnil stroške, ki so nastali zaradi odpovedi leta.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024