EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


22.12.2016

Ladijski prevoznik potniku ponudil dobropis zaradi poškodb na avtodomu


Naslovna slika

Meseca julija je slovenska družina potovala s trajektom iz grškega Patrasa v Trst. Med izkrcavanjem v Italiji je voznik avtodoma sledil navodilom osebja na trajektu, ki potnikom pomaga, da ti z vozilom lažje zapustijo trajekt. Ker je ocenil, da ni dovolj prostora, da bi z avtodomom lahko varno zapeljal naprej, sprva ni želel premakniti vozila, vendar je član posadke vztrajal, da je prostora dovolj in da naj spelje. Voznik je počasi speljal, se dotaknil stene in pri tem poškodoval desno stran avtodoma. 

V zvezi z nezgodo je bilo narejeno poročilo, podpisano tudi s strani člana posadke, vozniku pa so svetovali, da poročilo pošlje ladijskemu prevozniku, ki bo kril nastalo škodo. Potnik je po prihodu domov odpeljal avtodom v pregled in pridobil predračun za popravilo, ki bi znašalo 1339, 55 evrov. Ker se podjetje na pisma potnika ni odzvalo, se je za pomoč obrnil na EPC Slovenija. 

Pritožbo smo obravnavali v sodelovanju z EPC Grčija, ki je kontaktiral prevoznika. Ta je sicer zavrnil odgovornost za nastalo škodo, so pa, da bi spor rešili po mirni poti, potrošniku ponudili dobropis v višini 1339,55 evrov. Potrošnik bo lahko dobropis koristil pri naslednjih rezervacijah.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024