Nakup luči pri nemškem podjetju v finančnih težavah

Slovenski potrošnik je preko nemške spletne trgovine naročil visečo luč. Ko jo je prejel, je ugotovil, da luč ne dela, zato jo je poslal nazaj prodajalcu in ga prosil, da luč zamenja za novo. Ker nove luči ni dobil, se je ponovno obrnil na prodajalca, vendar odgovora ni prejel. Potrošnik je zato za posredovanje zaprosil EPC Slovenija, ki je s pomočjo EPC Nemčija ugotovil, da je podjetje v stečajnem postopku. Nemški EPC je navezal stik s stečajnim upraviteljem in pridobil potrebne informacije o postopku, stroških in rokih za prijavo terjatev, tako, da je potrošnik, ki je želel prijaviti svojo terjatev, prijavo lahko opravil.
Če blaga, ki ste ga naročil pri tujem podjetju, niste dobili, ker je podjetje v stečajnem postopku, se lahko za podatke o tem- kam, kako in do kdaj prijaviti svojo terjatev, obrnete na EPC Slovenija, ki bo te podatke pridobil od EPC v državi prodajalca.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024