Odpovedano križarjenje

Skupina 4 potrošnikov je pri slovenski agenciji, ki je posredovala ponudbo organizatorja potovanja iz Švice, s hrvaškim pogodbenim izvajalcem storitve, rezervirala križarjenje, ki bi se moralo izvesti v marcu 2020, a je bilo zaradi koronavirusa odpovedano. Na agencijo, pri kateri so vplačali rezervacijo so zato naslovili zahtevo za povračilo vplačil, ki pa je z izpolnitvijo obveznosti odlašala. Za reševanje zadeve je bilo po navedbah agencije pristojno hrvaško ladjedelniško podjetje, zaradi česar je bil pripravljen primer predan EPC na Hrvaškem.
Hrvaški EPC je pozval izvajalca k obravnavi zahtevka za povračilo zaradi odpovedanega potovanja. Ta je v svojem odzivu na zahtevo potnikov za povračilo ponudil vavčer enake vrednosti, ki ga je možno izkoristiti do 31. 12. 2021 v okviru vseh ponudb švicarskega organizatorja potovanja; poleg tega se je potnikom dodatno ponudil tudi bon za potnike v višini nekih 300 € po kabini, ki ga lahko izrabijo za ponudbo na krovu. Če vavčerja potniki v času njegove veljavnosti ne bodo izrabili, lahko zaprosijo za izplačilo vrednosti vavčerja.
Potniki so se s ponudbo strinjali, zato smo njihov primer zaključili.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024