Odškodnina zaradi zamude letala

Na nas sta se obrnila potrošnika, ki sta decembra 2013 letela z nemškim letalskim prevoznikom iz Dominikanske republike v München. Letalo je imelo skoraj pet urno zamudo, zaradi katere sta zamudila vlak do Ljubljane. Kupiti sta morala nove vozovnice za vlak in počakati na naslednji vlak, ki je peljal 12 ur kasneje. Z vzrokom za zamudo nista bila seznanjena in letalski prevoznik jima je ponudil odškodnino v obliki vavčerja v višini 600 EUR po osebi. V skladu z Uredbo Sveta št. 261/2004 o pravicah letalskih potnikov se izplača odškodnina v obliki vavčerja, če potnik s tem pisno soglaša. Potrošnika s tako obliko nista strinjala in ker jim je prevoznik zavrnil možnost izplačila v gotovini, sta se obrnila na naš center. Nemški center je kontaktiral letalskega prevoznika, mu razložil situacijo in po tem posredovanju se je prevoznik strinjal, da bo potrošnikoma nakazal odškodnino v višini 1200 EUR.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024