EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


14.11.2018

Pomoč pri reklamaciji kajaka, kupljenega v Veliki Britaniji


Naslovna slika

Potrošnik je preko spletne trgovine v Veliki Britaniji kupil kajak, vesla in tri reševalne jopiče. Ko je izdelke prejel, se je odpravil na morje in sestavili kajak po priloženih navodilih. Že po prvi vožnji je ugotovil, da komora dna pušča, ponoči pa je popolnoma spustila zrak tudi stranska desna komora. Naslednji dan je potrošnik preveril komori in ugotovil, da imata na mestu, kjer sta bili zavarjeni, obe odprtino. To informacijo je posredoval spletni trgovini po e-pošti, in ker ni prejel odgovora, je poskusil prodajalca priklicati po telefonu, vendar brez uspeha.

Po skoraj mesecu dni je od prodajalca le prejel obvestilo, da mu bodo poslali novi komori, vendar pa naslednja dva meseca le-teh še ni bilo na spregled, zato se je za pomoč obrnil na EPC. Primer smo pojasnili kolegom na EPC v Veliki Britaniji in jih prosili za pomoč pri uveljavljanju potrošnikovih zakonskih pravic zaradi napake na blagu. Po tem posredovanju se je prodajalec opravičil za nesporazum in potrošniku po pošti poslal novi komori.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024