EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


20.02.2018

Poškodovan kovček


Naslovna slika

Potrošnica je lansko poletje potovala z avstrijskim letalskim prevoznikom iz Aten preko Dunaja do Gradca. Ker se ji je mudilo, saj jo je na letališču čakal prevoz, je šele doma opazila, da je kovček na zgornjem robu poškodovan. Tri dni kasneje je letalskega prevoznika pisno obvestila o poškodbi, ta pa je njen zahtevek zavrnil, saj bi po njegovih navedbah morala škodo prijaviti na letališču, takoj po prevzemu prtljage. Potrošnica je zato za pomoč pri uveljavljanju zahtevka pri prevozniku, zaprosila EPC.

Predpis, ki ureja pravice potnikov v primeru povzročitve škode v letalskem prometu, določa, da mora potnik, če prtljaga prispe poškodovana, pritožbo pri letalskem prevozniku vložiti takoj, najpozneje pa v sedmih dneh od dneva prejema. Ker je prevoznik neupravičeno zavrnil zahtevek potrošnice, smo se povezali z EPC v Avstriji, ki je prevozniku pojasnil pravice, ki pripadajo potnici v konkretnem primeru in ga pozval k izpolnitvi zahtev. Po posredovanju Mreže EPC je letalski prevoznik na podlagi računa potrošnici vrnil 169,99 evrov, kolikor je bila cena novega kovčka.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024