EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


09.03.2017

Potnika do odškodnine zaradi odpovedi leta


Naslovna slika

Na EPC Slovenija se je obrnil potrošnik, ki je lansko poletje skupaj s prijateljem potoval iz Las Palmasa v München. Na letališče v München bi morala prispeti ob 22.50, vendar je bil let zaradi tehnične okvare odpovedan. Po vkrcanju je pilot povedal, da se je letalo pokvarilo in potniki so se morali izkrcati. Po dolgem čakanju na informacije, ko prevoznik potnikom ni nudil ustrezne oskrbe (hrane in pijače), so potnike zvečer odpeljali v hotel, saj je bil let naslednji dan zjutraj. Na cilj so prispeli naslednji dan ob 14.00, torej s 15 - urno zamudo.

Po prihodu domov sta potnika preko spletnega obrazca vložila pritožbo pri prevozniku, vendar po treh mesecih čakanja odgovora nista prejela.

Glede na to, da je bil let odpovedan, so potniki skladno z Uredbo 261/2004/EU upravičeni do oskrbe ter do odškodnine, ki je odvisna od razdalje in v konkretnem primeru znaša 400 evrov po osebi.

EPC Slovenija se je po prejemu pritožbe povezal z EPC Nemčija, ki je od prevoznika zahteval izplačilo odškodnine v višini 800 evrov za oba potnika. Prevoznik je na zahtevo odgovoril in ponudil vavčer v višini 600 evrov za oba potnika ali pa denarno odškodnino v skupni višini 400 evrov. Navedli so, da naj bi bila zamuda posledica nepričakovanih tehničnih težav, ki jih ni bilo možno vnaprej predvideti.

V skladu z Uredbo potniki v primerih, ko je odpoved leta posledica izrednih okoliščin, niso upravičeni do odškodnine. Vendar v vseh primerih tehničnih napak v resnici ne gre za izredne razmere. O izrednih razmerah govorimo le v primeru, ko je tehnična napaka posledica skrite napake, ki je nastala pri izdelavi, ali v primeru okvar zaradi sabotaže ali terorističnih dejanj.

S predlogom prevoznika se zato nismo strinjali, potrošnik pa je po tem, ko smo ga obvestili o ponudbi prevoznika, predlagal, da namesto vavčerja prevoznik izplača 600 evrov denarne odškodnine. S predlogom smo seznanili prevoznika, ki se je s tem strinjal in vsakemu potniku izplačal 300 evrov denarne odškodnine.


Foto: depositphotos









VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024