Potrošnik namesto rezerviranega, dobil manjši apartma

Slovenski potrošnik je spomladi preko turistične agencije s sedežem v Švici, rezerviral apartma na Hrvaškem in zanj preko bančnega nakazila plačal 822 evrov. Ko je poleti z družino prišel na dopust na Hrvaško je bil neprijetno presenečen, ko je izvedel, da njihov apartma ni rezerviran, kljub temu, da je že plačal celotne stroške najema in mu je turistična agencija izdala tudi vavčer. Da bi nekako poskusili rešiti nastalo situacijo, jim je agencija na Hrvaškem ponudila drug apartma, manjši od tega, ki so ga rezervirali. Družina je nato počitnice preživela v manjšem apartmaju kot je bilo načrtovano, zato so po prihodu domov od švicarske turistične agencije zahtevali povračilo razlike v ceni, vendar tudi po mesecu dni čakanja, odgovora niso prejeli.
Obrnili so se na EPC Slovenija, kjer smo bili najprej skeptični, da bomo pritožbo lahko obravnavali, saj Švica kjer je imelo podjetje sedež, ni del Mreže Evropskih potrošniških centrov, vendar je bilo kasneje ugotovljeno, da ima podjetje center za podporo uporabnikom v Nemčiji, tako, da smo lahko pritožbo posredovali v obravnavo Evropskemu potrošniškemu centru v Nemčiji. Po njihovem posredovanju je potrošnik prejel 206 evrov, kolikor je znašala razlika v ceni med apartmajem, ki ga je rezerviral in apartmajem, v katerem je dejansko bival.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024