Potrošnik s pomočjo EPC prejel vračilo kupnine za športna oblačila, kupljena na Hrvaškem

Slovenski potrošnik je v trgovini na Hrvaškem kupil športna oblačila. Trenirko je opral po navodilih proizvajalca, vendar se je že po prvem pranju zelo skrčila, majica pa je povsem izgubila barvo, zato ni bila več primerna za nošenje. Potrošnik je o tem obvestil trgovino, vendar je prodajalec reklamacijo zavrnil, saj naj bi bilo krčenje in izguba barve povezano z neustreznim pranjem na več stopinjah, kot je navedeno na etiketi. Potrošnik se z odgovorom ni strinjal, zato se je po pomoč obrnil na EPC, kjer smo se povezali z EPC na Hrvaškem. Tu so prodajalcu pojasnili, da se skladno z zakonodajo o varstvu potrošnikov šteje, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve, ter da je skladno z navedeno določbo prodajalec tisti, ki mora dokazati nasprotno. V ta namen mora izdelek pregledati za to strokovno usposobljena oseba, ki bo lahko ugotovila, ali gre za stvarno napako ali posledico neustreznega ravnanja potrošnika z blagom.
Prodajalec je na podlagi pritožbe, ki jo je prejel s strani hrvaškega EPC, oblačila posredoval v pregled izvedencu tekstilne stroke, ki je potrdil obstoj stvarne napake. Na podlagi mnenja izvedenca je prodajalec nato sporočil, da bo upošteval reklamacijo in potrošniku vrnil kupnino.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024