Težave z dobavo izdelkov, kupljenih v spletni trgovini hrvaškega podjetja

V aprilu smo uspešno zaključili 2 primera pritožbe v zvezi z nakupom preko spletne trgovine v slovenskem jeziku, ki ga upravlja podjetje, registrirano na Hrvaškem. Potrošnikom ponujajo širok spekter izdelkov za dom, gospodinjstvo in prosti čas, prisotni so tudi na socialnem omrežju Facebook, v primeru reklamacij kupljenih izdelkov pa je naveden naslov v Ljubljani.
1. primer: Potrošnik je preko spleta naročil in plačal artikel, ki je bil zgolj delno dobavljen. Ker kljub zagotovilu ponudnika preostalega naročila le-ta ni dobavil, je potrošnik odstopil od pogodbe in od ponudnika zahteval povračilo stroškov. Ponudnik je sicer pristal na izplačilo povračila, ki pa ga do posredovanja EPC Hrvaška ni izvedel, v komunikaciji s potrošnikom je navajal različne razloge za to.
2. primer: Potrošnik je naročil in plačal 2 različna izdelka, ob prejemu pošiljke je ugotovil, da je en izdelek napačen, drugi pa zgolj delno dobavljen. Od ponudnika je zahteval zamenjavo izdelka in preostanek delno dobavljenega izdelka, kar pa se ni zgodilo, kljub potrditvi ponudnika, da bo zadevo uredil. Potrošnik je imel tudi težave pri komunikaciji s podjetjem. EPC Slovenija je primer posredoval EPC Hrvaška, ki je vzpostavil stik s ponudnikom in ga seznanil z zahtevami ter pravicami potrošnika. Ponudnik je predlagal, da potrošniku namesto dobave naročenih izdelkov povrne stroške, s čimer se je potrošnik tudi strinjal.
Oba potrošnika sta aprila po nekaj mesečnih mahinacijah s podjetjem le potrdila prejem sredstev na osebni bančni račun, s čimer sta bila oba primera zaključena.
V zvezi s težavami potrošnikov z dotičnim podjetjem smo prejeli več pritožb, nekatere med njimi so se sicer razrešile še pred posredovanjem EPC, od leta 2018 smo obravnavali 12 primerov pritožb, ki so se nanašale na poslovanje tega podjetja.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024