EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


22.09.2020

Pravočasna odpoved rezervirane namestitve


Naslovna slika

Potrošnik je na portalu booking.com uredil rezervacijo za bivanje v hotelu, a ker ravno v tem času rezervacije ni mogel izkoristiti, je v skladu s pogodbenimi določili lahko brezplačno preklical namestitev v plačanem terminu in uredil novo rezervacijo sobe v drugem terminu. V povratnem sporočilu platforme booking.com je dobil potrdilo o brezplačni odpovedi namestitve.

Po koncu bivanja v hotelu je poravnal vse stroške, hkrati pa opazil, da je bil z njegovega računa odtegnjen strošek ene dodatne nočitve. Potrošnik se je najprej obrnil na hotel, ki ga je preusmeril na platformo booking.com. Odziva z njihove strani ni prejel, zato je sprožil finančno reklamacijo (chargeback) pri svoji banki. V postopku je bilo razvidno, da je hotel potrošniku zaračunal, ker prvotna rezervacija ni bila odpovedana, čeprav je bil potrošnik s strani platforme obveščen o uspešni brezplačni odpovedi rezervirane sobe.

V naslednjem koraku je za pomoč zaprosil EPC Slovenija, ki je zadevo preučil in primer predal nizozemskim kolegom. Platforma booking.com sicer ni prevzela nobene odgovornosti, a je potrošniku kljub temu povrnila sredstva neupravičeno zaračunano nočitev, ki jo je zaračunal hotel, ker ni imel zavedene odpovedi rezervacije. Primer se je s potrditvijo nakazila na potrošnikovo booking kartico tudi zaključil.

 

Foto: depositphotos
 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024