Slovenski potrošnik ostal brez rezerviranega avtobusnega prevoza na Hrvaškem

Slovenski potrošnik je rezerviral avtobusni prevoz pri nemškem nizkocenovnem ponudniku avtobusnih prevozov. Potovanje iz Biograda na Moru v Ljubljano in nazaj je bilo načrtovano za konec junija, vendar pa avtobus na predvideni postaji ni ustavil in je po besedah potnika z nezmanjšano hitrostjo peljal mimo. Potnik je na postaji čakal še eno uro, v upanju, da avtobus, ki je peljal mimo, ni bil pravi, vendar drugega avtobusa ni bilo. Potnik se je bil tako na pot primoran odpraviti z avtomobilom, s katerim se je seveda tudi vrnili, tako da tudi prevoza za nazaj ni potreboval.
Pri prevozniku je zaradi neopravljene storitve podal zahtevek za vračilo kupnine za vozovnico, vendar je ta po dopisovanju po e-pošti ponudil le vavčer, s čimer pa se potrošnik ni strinjal, saj vavčerja ni potreboval. Ker je prevoznik zavrnil možnost vračila kupnine, se je potrošnik za pomoč obrnil na EPC Slovenija, kjer smo s pomočjo EPC Nemčija posredovali pri ponudniku, ta pa je v manj kot dveh tednih potrošniku vrnil kupnino v višini 44 evrov na njegovo kreditno kartico.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024