Tatovi potrošniku vlomili v najet avto na Švedskem

Konec meseca maja je slovenski potrošnik odpotoval na eno-tedenske počitnice na švedsko, kjer je v Malmöju najel avto za potovanje. Pri tem je plačal tudi zavarovanje za primer kraje. Ko je na plačljivem parkirišču v Stockholmu parkiral avto, so mu vanj vlomili. Tatovi so na avtu razbili šipo in iz njega ukradli torbo. Potrošnik je nemudoma poklical policijo in vrnil poškodovani avto, pri tem pa izpolnil tudi poročilo o avtomobilski nezgodi. Teden dni za tem je od podjetja, pri katerem bilo vozilo najeto, prejel obvestilo, da mora kriti stroške popravila v višini 4375 SEK. Na sporočilo ni takoj odgovoril, čez tri dni pa prejel obvestilo, da bodo za navedeni znesek bremenili njegovo kreditno kartico. Potrošnik se s tem ni strinjal in se je zato za pomoč obrnil na EPC Slovenija.
Po pregledu pogodbe o najemu in splošnih pogojev zavarovanja je bilo ugotovljeno, da je potrošnik sicer bil obveščen o lastni udeležbi v primeru tatvine (do 5000 SEK), vendar ni bil seznanjen, na kak način je bila ocenjena škoda oz. kako so bili izračunani stroški popravila. Primer smo zato posredovali na EPC švedska, ki je vzpostavil stik s ponudnikom. Ta je po ponovnem pregledu zadeve ugotovil, da je prišlo do napake pri izračunu. Potrošniku je zagotovil specifikacijo računa ter mu na kreditno kartico vrnil 2339 SEK, kar znaša 247 evrov.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024