Težave pri nakupu letalskih vozovnic preko spleta

Potrošnik je želel na spletni strani nizozemskega letalskega prevoznika kupiti vozovnice za let iz Benetk v Peru, vendar je pri tem naletel na težave, saj po petih poskusih nikakor ni uspel dokončati nakupa s plačilom preko kreditne kartice. Zaradi očitnih težav na spletni strani prevoznika, se je potrošnik odločil, da karte kupi preko posrednika, kjer je bil nakup opravljen brez težav. Zapletlo se je, ko je potrošnik na podlagi informacij, ki jih je prejel iz banke, ugotovil, da so bile vozovnice plačane dvakrat (z dvema različnima kreditnima karticama)in da ima sedaj dva krat po dve vozovnici za isti let za isti osebi. Potrošnik je o problemu obvestil letalsko družbo in agencijo, vendar nobena ni želela povrniti stroška nakupa kart ali pa brezplačno spremeniti imen, tako, da bi vozovnici lahko izkoristil kdo drug. Po posredovanju mreže EPC je nizozemski letalski prevoznik povrnil celotno kupnino odvečnih vozovnic.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024