Težave z neustreznim izdelkom, kupljenim prek spleta

Potrošnik je pri avstrijskem podjetju naročil izdelek, za katerega se je izkazalo, da ni primeren oz. da ni v skladu z oglaševanim izdelkom. Po večkratnih poskusih reševanja zadeve s prodajalcem, ki je potrošniku med drugim ponudil alternativni izdelek, ki pa še zmeraj ni ustrezal potrošniku, se je slednji odločil za vračilo kupnine skupaj s stroški, ki so nastali ob poskusni montaži kupljenega artikla, skupaj skoraj v višini 1220 €.
Ker prodajalec ni želel prevzeti nase vseh dodatnih stroškov, povezanih z nakupom, se je potrošnik obrnil na EPC, ki je zadevo preučil in jo posredoval kolegom v Avstrijo.
Po posredovanju avstrijskega EPC, je ponudnik znova stopil v kontakt s potrošnikom, s katerim je naposled našel ustrezni izdelek, s katerim bi nadomestil prvotni nakup. Potrošnik se je z rešitvijo prodajalca strinjal in ker je bil novi izdelek ustrezen, se je primer uspešno zaključil.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024