EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


14.05.2015

Vračilo kupnine za zvočnike, ki jih ni na zalogi


Naslovna slika

Slovenski potrošnik je v nizozemski spletni trgovini naročil zvočnike, ki pa jih ni prejel. Ker prodajalec na njegova sporočila ni odgovarjal, je potrošnik za pomoč pri vzpostavitvi stika s podjetjem zaprosil EPC Slovenija. Slab mesec po tem, ko je EPC Slovenija s pomočjo EPC Nizozemska pozval podjetje, da potrošniku dostavi blago, so pri podjetju odgovorili, da naročenega blaga ne morejo zagotoviti, zato so potrošniku vrnili kupnino v višini 97,9 EUR.

Prodajalec mora potrošniku dostaviti blago v dogovorjenem roku. V kolikor ta rok ni določen, mora podjetje svojo obveznost načeloma izpolniti takoj, najpozneje pa v 30 dneh po sklenitvi pogodbe. Če podjetje svoje obveznosti ne izpolni, mu potrošnik določi primerni dodatni rok za izpolnitev. Če podjetje niti v dodatnem roku ne izpolni obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe, torej zahteva vračilo kupnine.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024