EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


24.05.2021

Zavrnjen vavčer za odpovedan let


Naslovna slika

Potrošnik je ob koncu leta 2019 rezerviral dve letalski karti pri španskem nizkocenovnem prevozniku Vueling. Ob koncu aprila 2020 je prevoznik zaradi pandemije covid-19 let odpovedal in potrošniku ponudil vavčer v vrednosti kupljenih vozovnic (266 €).

Potrošnik je v odgovoru na dopis prevoznika zavrnil vavčer in zahteval povračilo plačil ter potrditev prejema svoje zahteve. Ker odgovora prevoznika na ta, niti na vse naslednje dopise, ni prejel, prevoznik pa je bil nedosegljiv tudi prek telefona, je potrošnik, po skoraj šest mesečnem čakanju  za pomoč zaprosil Evropski potrošniški center Slovenija. 

Ker je bil let odpovedan s strani prevoznika, je skladno z Uredbo 261/2004 potrošnik upravičen do povračila polne cene vozovnice, na kar so prevoznika opozorili kolegi na španskem EPC. Prevoznik je nato na začetku maja 2021 sporočil, da bo potrošniku sredstva vrnil na njegovo kreditno kartico, kar je potrošnik kasneje tudi potrdil, in tako po enem letu končno prišel do svoje pravice.

 

Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024