Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2014

V letu 2014 se je na EPC obrnilo 220 potrošnikov, ki so se želeli seznaniti s svojimi pravicami pri čezmejnem nakupovanju blaga in storitev. Poleg tega je slovenski EPC prejel 192 pritožb potrošnikov, ki sami niso uspeli uveljaviti pravic pri podjetju ter so zato za pomoč in posredovanje zaprosili EPC. Od tega so 164 pritožb vložili slovenski potrošniki zoper tuja podjetja, v 28 primerih pa so se tuji potrošniki pritožili zoper slovenska podjetja. Med prejetimi pritožbami slovenskih potrošnikov zoper tuje trgovce, je bilo 47 % takih, ki so bile rešene v korist slovenskega potrošnika, kadar se je tuji potrošnik pritožil zoper slovenskega ponudnika pa je bila uspešnost reševanja 67 %.
Največ pritožb slovenskih potrošnikov (37 %) se je nanašalo na prevoz, sledijo pritožbe s področja rekreacijskih in kulturnih dejavnosti (22 %), kamor spadajo tudi hotelske in druge namestitve. Pritožbe s področja opreme za dom zajemajo 18 % pritožb, oblačila in obutev pa 6 %. Komunikacijske storitve zajemajo 5 % vseh pritožb.
Slovenski potrošniki so se na EPC največkrat obrnili zaradi težav z nemškimi podjetji; po številu pritožb jim sledijo italijanska, avstrijska, britanska in španska podjetja.
Podrobnejše informacije o tem in drugih aktivnostih EPC Slovenija so na voljo v poročilu.
Foto: EPC SI
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024