EPC
MGRT

Novice


03.11.2017

Air Berlin v stečaju: zahtevki za povračilo in posebne ponudbe za potnike v EU


Naslovna slika

Letalska družba Air Berlin je od 1. novembra v stečaju. Druge letalske družbe, kot npr. Lufthansa ponujajo potnikom, katerih povratni leti so bili odpovedani, nove vozovnice po polovični ceni, in sicer pod določenimi pogoji.

Kje in kako lahko potrošniki uveljavljajo svoje zahtevke?

Potrošniki lahko zahtevke uveljavljajo znotraj stečajnega postopka, pri čemer morajo zahtevek predložiti stečajnemu upravitelju na naslov Flöther & Wissing, Insolvenzverwaltung, Wallstraße 14 A, 21019 Berlin, najkasneje do 1. februarja 2018.

Zahtevek mora vključevati naslednje informacije:
- ceno vozovnice
- obrazložitev (npr. odpoved leta)
-podatki o letu (številka rezervacije, datum predvidenega leta)

Ob tem je treba poudariti, da so možnosti potrošnikov za povračilo zelo omejene, saj ne gre za prednostne terjatve.

Za koga velja ponudba nove povratne vozovnice pod ugodnejšimi pogoji?

Letalski prevozniki Lufthansa, Eurowings, SWISS in Austrian Airlines ponujajo potnikom nove vozovnice za povratne lete pod ugodnejšimi pogoji, in sicer:

-letalska vozovnica za let, ki je bil odpovedan, mora biti rezervirana pred 15. avgustom 2017, 
(dnevom, ko je prevoznik vložil predlog za stečaj)
-odpovedan let bi moral biti opravljen med 28. oktobrom in 15. novembrom 2017,
-nižje cene ne veljajo za notranje lete v Nemčiji,
-potniki morajo najprej sami plačati novo vozovnico, nato lahko zahtevajo povračilo.

Pri tem upoštevate, da morajo potniki kupiti nove vozovnice neposredno na spletni strani enega od navedenih prevoznikov. Let mora opraviti prevoznik sam in ne katera od partnerskih letalskih družb. Potniki morajo obe vozovnici (staro in novo) predložiti prevozniku, ta pa jim bo povrnil polovico vrednosti nove vozovnice. Zahtevek za povračilo morajo potniki predložiti prevozniku najkasneje do 15. decembra 2017. Več informacij je dostopnih na spletnih straneh letalskega prevoznika Luftahansa.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024