Brošura o pravicah letalskih potnikov
04.04.2018

Prvi del brošure o pravicah letalskih potnikov vsebuje informacije o pravicah v primeru:
- - odpovedi leta,
- - zamude leta,
- - zavrnitve vkrcanja,
- - premestitve med razredi
in nasvete, kako ukrepati v primeru težav.
V drugem delu brošure se nahajajo splošne informacije o prtljagi ter pravice potnikov v primeru:
- - zamude pri dostavi prtljage,
- - izgubljene prtljage ter
- - poškodovane ali uničene prtljage.
Če bi želeli imeti brošuro v tiskani obliki, nam pišite na epc.mgrt@gov.si .
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021