22.06.2015
Desetletje mreže EPC v številkah

V zadnjih desetih letih se je za pomoč na mrežo EPC obrnilo 300.000 potrošnikov, medtem, ko je po informacije in nasvet glede potrošniških pravic prišlo več 650.000 potrošnikov, število tovrstnih stikov pa je v zadnjih dveh letih naraslo za 30%. Največji porast števila pritožb mreže beleži na področju najema avtomobilov... Več statističnih podatkov o desetletnem delu mreže EPC je na voljo v priloženi infografiki.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023