EK: Potrošniki se pri spletnem nakupovanju pogosto srečujejo z nejasnimi informacijami o cenah in popustih

Zakonodaja EU zagotavlja vsakemu potrošniku v EU pravico, da od trgovca še pred zaključkom spletnega nakupa dobi jasne, točne in razumljive ključne informacije o blagu ali storitvi. Te informacije morajo vključevati vidike, kot so značilnosti proizvoda, cena, vključno z davki, stroški dobave in obstoj pravice do odstopa ali preklica.
Po opravljenem pregledu 560 spletnih trgovin, ki ponujajo različne vrste blaga, storitev in digitalnih vsebin, so Evropska komisija in organi za varstvo potrošnikov pri približno 60 % spletnih trgovin ugotovili nepravilnosti glede spoštovanja pravil EU o varstvu potrošnikov, zlasti glede tega, kako so predstavljene cene in posebne ponudbe.
Organi za varstvo potrošnikov bodo popolno spoštovanje zakonodaje zagotovili tako, da bodo po potrebi za zadevne trgovce sprožili nacionalne izvršilne postopke. Več informacij v sporočilu Evropske komisije.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023