EPC
MGRT

Novice


26.02.2019

EK: Potrošniki se pri spletnem nakupovanju pogosto srečujejo z nejasnimi informacijami o cenah in popustih


Naslovna slika

Zakonodaja EU zagotavlja vsakemu potrošniku v EU pravico, da od trgovca še pred zaključkom spletnega nakupa dobi jasne, točne in razumljive ključne informacije o blagu ali storitvi. Te informacije morajo vključevati vidike, kot so značilnosti proizvoda, cena, vključno z davki, stroški dobave in obstoj pravice do odstopa ali preklica.

Po opravljenem pregledu 560 spletnih trgovin, ki ponujajo različne vrste blaga, storitev in digitalnih vsebin, so Evropska komisija in organi za varstvo potrošnikov pri približno 60 % spletnih trgovin ugotovili nepravilnosti glede spoštovanja pravil EU o varstvu potrošnikov, zlasti glede tega, kako so predstavljene cene in posebne ponudbe.

Organi za varstvo potrošnikov bodo popolno spoštovanje zakonodaje zagotovili tako, da bodo po potrebi za zadevne trgovce sprožili nacionalne izvršilne postopke. Več informacij v sporočilu Evropske komisije.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023