EPC v prednovoletnem času, obvestilo za potrošnike

Spoštovani potrošniki,
obveščamo vas, da v torek, 29. decembra in v četrtek, 30. decembra ne bomo nudili svetovanja po telefonu.
Če imate vprašanje, si lahko pomagate z informacijami, ki so objavljene na naši spletni strani ali nam ga posredujete na naš spletni naslov - epc.mgrt@gov.si.
Če imate pritožbo, uporabite spletni obrazec - "Imam pritožbo", prek katerega nam pošljite opis zadeve in ustrezna dokazila, ki potrjujejo vaše navedbe.
Prejeta sporočila bomo obravnavali v najkrajšem možnem času.
Ob tej priložnosti delimo z vami, da smo v tekočem letu obravnavali 3.576 potrošniških primerov, od teh smo jih zaključili 95 % ali 3.391 primerov, trenutno imamo odprtih je 83 primerov ali 2 % vseh zahtevkov.
Hvala za vaše razumevanje in vse dobro v prihajajočem letu vam želi EPC Slovenija.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023