EPC
MGRT

Novice


23.12.2020

EPC v prednovoletnem času, obvestilo za potrošnike


Naslovna slika

Spoštovani potrošniki,

obveščamo vas, da v torek, 29. decembra in v četrtek, 30. decembra ne bomo nudili svetovanja po telefonu.

Če imate vprašanje, si lahko pomagate z informacijami, ki so objavljene na naši spletni strani ali nam ga posredujete na naš spletni naslov - epc.mgrt@gov.si.    

Če imate pritožbo, uporabite spletni obrazec - "Imam pritožbo", prek katerega nam pošljite opis zadeve in ustrezna dokazila, ki potrjujejo vaše navedbe. 

Prejeta sporočila bomo obravnavali v najkrajšem možnem času. 

Ob tej priložnosti delimo z vami, da smo v tekočem letu obravnavali 3.576 potrošniških primerov, od teh smo jih zaključili 95 % ali 3.391 primerov, trenutno imamo odprtih je 83 primerov ali 2 % vseh zahtevkov.   

Hvala za vaše razumevanje in vse dobro v prihajajočem letu vam želi EPC Slovenija.   








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023