Insolventnost prevoznikov Airberlin in Niki: obvestilo za potrošnike

Prijava terjatev v stečajnem postopku zoper družbo Airberlin
Potrošniki, ki želijo prijaviti svojo terjatev v stečajnem postopku zoper družbo Airberlin in od stečajnega upravitelja (dr. Lucas Flöther) za enkrat niso prejeli navodil in obrazcev za prijavo, lahko dokumentacijo dobijo na spletni strani www.airberlin-inso.de. Zahtevek in izpolnjen obrazec mora biti poslan po pošti na naslov stečajnega upravitelja Air Berlin Gruppe/Lucas Flöther, Postfach 10 30 10, 18005 Rostock, najkasneje do 1. februarja 2018. Pri tem je treba opozoriti, da mora stečajni upravitelj zahtevek in izpolnjen obrazec najkasneje 1. februarja 2018 že prejeti, tako da je treba upoštevati tudi potreben čas za dostavo pošiljke.
Možnosti potrošnikov za dejansko povračilo so sicer zelo omejene, saj gre za veliko število upnikov.
Negotovost pri prevozniku Niki
Medtem ko se je stečajni postopek pri letalskem prevozniku Aiberlin že začel, morajo potrošniki pri avstrijskem letalskem prevozniku Niki še počakati. Tudi sama prodaja avstrijskega prevoznika Niki družbi IAG (International Airlines Group) ne bo spremenila položaja letalskega prevoznika glede stečajnega postopka. Z objavo sklepa o začetku stečajnega postopka bo sodišče določilo tudi rok za prijavo terjatev.
Tudi pri letalskem prevozniku Niki je bil za stečajnega upravitelja imenovan odvetnik dr. Lucas Flöther. Dodatne informacije o teku stečajnega postopka najdete na spletni strani https://www.airberlin-inso.de in na spletni strani stečajnega upravitelja.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023