EPC
MGRT

Novice


03.10.2018

Italijanski organ za varstvo konkurence uvedel preiskavo zoper Ryanair zaradi spremenjenih pravil glede prtljage


Naslovna slika

Irski letalski prevoznik Ryanair je avgusta že drugič letos spremenil svoja pravila glede prtljage. Nova pravila se bodo pričela uporabljati s 1. novembrom, skladno z njimi pa bodo lahko potniki, ki ne bodo doplačali za prednostno vkrcanje na letalo, s seboj v letalo brezplačno odnesli le manjšo torbo velikosti 40x20x25 cm, za drug kos prtljage velikosti 55x40x20 in teže do 10 kg, ki ga ne bo mogoče več vzeti s seboj v kabino, pa bo treba doplačati 8 evrov.  V primeru, da bo prtljaga dodana po že opravljeni rezervaciji, doplačilo znaša 10 evrov, če bo dodana na letališču pri okencu za oddajo prtljage 20 evrov in 25 evrov v primeru, da bo dodana na mestu za vkrcanje (boarding gate). Za potnike, ki bodo doplačali storitev prednostnega vkrcanja, sprememb ne bo.

Navedene možnosti glede prtljage veljajo od 1. septembra dalje za lete, ki bodo opravljeni po 1. novembru.
Potniki, ki so vozovnice kupili pred 1. septembrom in bodo potovali po 1. novembru, lahko bodisi doplačajo za prednostno vkrcanje (8 evrov) bodisi oddano prtljago (10 evrov) ali pa se odločijo da ne bodo potovali in zahtevajo vračilo kupnine.

Italijanska potrošniška organizacija je uradno opozorila prevoznika, da vključi stroške prtljage v ceno navedeno v oglasu ali na svoji spletni strani, in tako zadosti zakonskim določilom glede preglednosti cen, sedaj pa je v zvezi s tem zoper prevoznika uvedel preiskavo tudi italijanski organ za varstvo konkurence. Poudarili so, da nova politika družbe Ryanair ne omogoča prave primerjave s cenami drugih letalskih prevoznikov, ker izkrivlja končno ceno vozovnice.

Pri Ryanairu so se na uvedbo preiskave odzvali z besedami, "da potnikom omogočajo, da s seboj v kabino brezplačno vzamejo en kos prtljage, da pa noben letalski potnik nima pravice do neomejenega števila kosov prtljage v kabini". Dodali so še, "da zaradi varnostnih razlogov večina letal, ki leti na kratke razdalje, ne omogoča, da bi vsak potnik lahko s seboj v kabino vzel dva kosa prtljage."

 


Foto: depositphotos

 

 

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023