EPC
MGRT

Novice


27.11.2019

Odpoved koncerta Enriqueja Iglesiasa - na koga se obrniti


Naslovna slika

Številni slovenski potrošniki, ki so kupili vstopnico za koncert glasbenika Enriqueja Iglesiasa, ki je bil odpovedan, se sprašujejo, od koga zahtevati povračilo kupnine za vstopnico. Glede na mnenje Tržnega inšpektorata RS, da je podjetje Eventim zgolj posrednik pri prodaji vstopnic odpovedanega koncerta, in da torej ni odgovorno za izvedbo storitve, se morajo potrošniki s svojimi zahtevki za povračilo kupnine za neizvedeno storitev pisno obrniti na organizatorja prireditve.

V kolikor organizator prireditve zavrne zahtevek potrošnika ali se nanj ne odzove v razumnem roku, se lahko potrošnik - če je sedež organizatorja v drugi državi članici, na Islandiji ali Norveškem - s pritožbo obrne na Evropski potrošniški center v svoji državi. 

Pritožbi mora potrošnik priložiti vsa upoštevna dokazila, kot so: potrdilo o nakupu vstopnice ter komunikacija, iz katere je razvidno, da je sam že poskušal uveljavljati zahtevek pri organizatorju, vendar je bil pri tem neuspešen. 

EPC Slovenija bo nato dokumentacijo posredoval na EPC v državi, v kateri ima organizator sedež, ta bo pri njemu poskušal uveljaviti pravice potrošnika po mirni poti. Uspešnost reševanja pritožbe je namreč odvisna od pripravljenosti ponudnika za sodelovanje. Če je ponudnik neodziven, EPC mreža nima na voljo sredstev, s katerimi bi ponudnika prisilila k spoštovanju pravic potrošnika.

V kolikor posredovanje mreže EPC ne bo uspešno, in v primeru, da bi šlo za oškodovanje večjega števila potrošnikov, se lahko po našem mnenju v zadevo vključi tudi Evropska mreža nadzornih organov, pristojnih za izvajanje zakonodaje s področja varstva potrošnikov, ki lahko nasproti kršiteljem uveljavljajo tudi sankcije (sankcije lahko izreka nadzorni organ v državi, kjer ima kršitelj sedež).  

Potrošnikom, ki so vstopnico plačali s plačilno kartico (npr. Visa, Mastercard), svetujemo, da pri banki, izdajateljici plačilne kartice, preverijo možnost povračila plačanega zneska na podlagi finančne reklamacije.  


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023