Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2021

Po kriznem letu 2020, ko se je število zahtevkov v mreži EPC in tudi na EPC Slovenija podvojilo, se je stanje v letu 2021 nekoliko umirilo, kljub temu pa so številke ostale na višji ravni, kot pred zdravstveno krizo, zaradi česar se je EPC tudi v tem letu stežka v predvidenih rokih odzival na zahtevke potrošnikov. Poleg tega je bil EPC v letu 2021 dodatno obremenjen zaradi tridnevnega dogodka, ki ga ja za mrežo EPC organiziral v okviru predsedovanja Slovenije Svetu EU (dnevi sodelovanja mreže EPC).
EPC je pomagal reševati pritožbo 189 tujim potrošnikom zoper slovenske prodajalce in 119 slovenskim potrošnikom zoper tuje prodajalce, pri čemer je bilo: 68,5 % uspešno rešenih pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske prodajalce in 54,3% uspešno rešenih pritožb slovenskih potrošnikov zoper tuje prodajalce.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023