EPC
MGRT

Novice


28.10.2022

Poročilo o delu EPC Slovenija v letu 2021


Naslovna slika

Po kriznem letu 2020, ko se je število zahtevkov v mreži EPC in tudi na EPC Slovenija podvojilo, se je stanje v letu 2021 nekoliko umirilo, kljub temu pa so številke ostale na višji ravni, kot pred zdravstveno krizo, zaradi česar se je EPC tudi v tem letu stežka v predvidenih rokih odzival na zahtevke potrošnikov. Poleg tega je bil EPC v letu 2021 dodatno obremenjen zaradi tridnevnega dogodka, ki ga ja za mrežo EPC organiziral v okviru predsedovanja Slovenije Svetu EU (dnevi sodelovanja mreže EPC).

88 % vseh pritožbje bilo povezanih s spletnim nakupom. 94 % tujih potrošnikov je opravilo spletni nakup pri slovenskih ponudnikih, 78 % slovenskih potrošnikov pa je opravilo spletni nakup pri tujih ponudnikih.
 

EPC je pomagal reševati pritožbo 189 tujim potrošnikom zoper slovenske prodajalce in 119 slovenskim potrošnikom zoper tuje prodajalce, pri čemer je bilo: 68,5 % uspešno rešenih pritožb tujih potrošnikov zoper slovenske prodajalce in 54,3% uspešno rešenih pritožb slovenskih potrošnikov zoper tuje prodajalce.

Razlogi za pritožbe slovenskih potrošnikov so bile največkrat odpovedi letov prevoznikov (26 %), neskladnosti blaga ali storitev s pogodbo (19 %), na primer v zvezi z rezerviranimi potovanji ali namestitvami, na tretjem mestu so bile pritožbe zaradi nedostavljenih pošiljk (17 %).
 
Tuji potrošniki so imeli pri slovenskih ponudnikih največ težav z uveljavljanjem pravic zaradi odstopa od pogodbe (45 %), zanj pa so bili največkrat razlog neskladni oziroma napačni izdelki (24 %).
Pogoste so bile tudi pritožbe v zvezi z napačnim blagom ali zaradi nedostavljenih pošiljk (8 %).
 
Več informacij o delu EPC v letu 2021 je dostopnih v poročilu.







VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023