EPC
MGRT

Novice


27.06.2016

Povračilo na kreditno kartico, če prodajalec ne spoštuje potrošnikov pravic


Naslovna slika

V vseh državah EU imajo potrošniki v primeru neavtoriziranega plačila, pravico do povračila na kreditno kartico. V večini držav imajo potrošniki pravico do povračila tudi v primeru, da prodajalec ne spoštuje njihovih pravic.

Potrošnik se lahko obrne na svojo banko za izvedbo povračila npr. če prodajalec ne spoštuje pravice do odstopa od pogodbe, če je prodajalec v stečaju in, kot že omenjeno, v primeru neavtoriziranih transakcij. Lahko se zgodi, da je povračilo na kreditno kartico edini način, ki potrošniku omogoča, da reši težavo izven sodišča.

Spodnji video o povračilih na kreditno kartico je pripravil Evropski potrošniški center na Norveškem.

 



Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024