06.06.2022
Povračilo uvoznih dajatev ob nakupu iz tretjih držav

V primeru, da ste kupili blago v tujini in ste ob njegovem prejemu ugotovili, da vam ne ustreza in vam prodajni pogoji omogočajo vračilo izdelka je dobro vedeti, da v tem primeru lahko zahtevate povračilo ali odpust zneska dajatev, ki se plačujejo ob uvozu (carina in DDV).
Zahtevek za povračilo ali odpust uvoznih dajatev lahko oddate elektronsko ali preko storitev elektronskega poslovanja FURS eDavki.
Zahtevek lahko vložite tudi v primeru, ko je blago poškodovano ali ste ga prejeli z napako, in ste se s trgovcem že dogovorili, da mu ga pošljete v popravilo. Preden pa blago pošljete v tretjo državo na popravilo (predelavo, obdelavo ali dodelavo), ga carinskim organom prijavite s carinsko deklaracijo za postopek pasivnega oplemenitenja. Pri ponovnem uvozu se dajatve plačajo od vrednosti oplemenitenja (vgrajeni deli in storitve popravila). Če je popravilo brezplačno, se uvozne dajatve ne plačajo.
Pri uvozu novega ali zamenjanega blaga gre za ločen postopek in se uvozne dajatve plačajo na novo, v tem primeru oseba ne more zahtevati povračila uvoznih dajatev.
Zahtevek za povračilo uvoznih dajatev in še več informacij lahko najdete na spletni strani Finančne uprave RS.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023