24.03.2017
Prvo leto delovanja evropske platforme za spletno reševanje sporov

Evropska komisija je 15. februarja 2016 vzpostavila platformo za spletno reševanje sporov, ki potrošnikom, kadar so nakup opravili na spletu, omogoča, da morebitne težave v zvezi z nakupom prav tako rešijo na spletu.
V prvem letu je bilo preko platforme vloženih več kot 24 000 pritožb potrošnikov. Več kot tretjina pritožb zadeva čezmejne nakupe znotraj EU. Največ pritožb je v zvezi z oblačili in obutvijo, letalskimi vozovnicami ter blagom na področju informacijske in komunikacijske tehnologije.
Več informacij v sporočilu Evropske komisije.
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024