EPC
MGRT

Novice


07.03.2016

Spletna rezervacija počitnic: ali je navedena cena tudi dokončna?


Naslovna slika

Mreža evropskih potrošniških centrov (ECC-Net) trenutno izvaja skupni projekt na temo "Spletna rezervacija počitnic: ali je navedena cena tudi dokončna?" V letu 2015 se je namreč veliko potrošnikov pritožilo na ECC-Net, ker je bila cena, ki so jo na koncu morali plačati za po spletu rezerviran let, hotel ali najem avtomobila, višja od cene, objavljene na začetku. Ali ste tudi vi že bili kdaj v enakem položaju?Potem vas prosimo, da si vzamete minuto časa in delite z nami vašo izkušnjo!

Vaš prispevek nam bo pomagal ugotoviti, koliko "pojav" povišanih cen za potovalne storitve prek spleta krši evropsko potrošniško zakonodajo. Analiza tega vprašanja se zdi nujno potrebna za zagotavljanje dobrega delovanja enotnega trga, razvoj evropske zakonodaje na področju varstva potrošnikov in izboljšanje ozaveščenosti potrošnikov o njihovih pravicah pri rezervaciji počitnic prek evropskega enotnega digitalnega trga.


Foto: depositphotos








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024