EPC
MGRT

Novice


13.03.2020

Uspešno rešena skupinska pritožba na letalsko družbo TAP Portugal


Naslovna slika

Skupina 18 slovenskih potnikov je imela rezerviran let pri letalski družbi TAP Air Portugal. Z italijanskega letališča Marco Polo Venezia naj bi vzleteli ob 20.10 uri, ob 23.50 uri naj bi pristali na letališču Faro na Portugalskem, kjer naj bi se vkrcali na letalo do Lizbone, t.j. do ciljne destinacije potovanja.

Let Benetke – Faro je imel zamudo, zato so potniki zamudili na letalo do Lizbone, na katerega so morali počakati do naslednjega dne. Letalska družba je potnikom sicer omogočila prenočitev, a nobene razlage, zakaj je do zamude prišlo.
Ker so potniki na cilj prispeli z več kot 13 urno zamudo glede na predvideno časovnico, so od letalske družbe TAP Air Portugal zahtevali odškodnino v višini 400 € po potniku, v skupni višini 7.200 €. Zahtevek je bil podan v skladu s 7. členom uredbe (EC) 261/2004, potniki pa so se sklicevali tudi na že rešene primere Evropskega sodišča (C-402/07 in C-432/07). Njihovo pritožbo je letalska družba TAP zavrnila brez dodatnih razlag ali pojasnil.

Potniki so se na zavrnitev izplačila odškodnine odzvali z zahtevo po razlagi, a ker niso prejeli nobenega odgovora, so se obrnili na EPC Slovenija, ki je njihov primer preučil, zbral vsa potrebna dokazila za obravnavo in o primeru obvestil EPC Portugalska. Portugalski potrošniški center je vzpostavil stik z letalsko družbo, ji predstavil pritožbo potnikov ter prosil podjetje za odziv. TAP Portugal je po posredovanju EPC Portugalska odgovoril vsem potnikom, in sicer jim ponudil na izbiro ali potovalni vavčer v vrednosti 600 € ali izplačilo odškodnine na osebni bančni račun v višini 400 €. Vsi potniki so se odločili za nakazilo odškodnine na osebni račun.
Pri izplačilih je bilo sicer nekaj zapletov, ta namreč niso bila izplačana za vse potnike hkrati, s potrdilom izplačila odškodnine še zadnjemu potniku, pa se je primer tudi uspešno zaključil - potrošniki so prejeli skupno odškodnino v višini 7.200 €.


Foto: depositphotos




 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2023