EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov


22.02.2021

1 paketne počitnice, 2 vavčerja


Naslovna slika

Potrošnik je na začetku februarja 2020 rezerviral paketno potovanje pri agenciji s sedežem v Španiji, ki je bilo zaradi okoliščin pandemije v času potovanja odpovedano. Prva izbira potrošnika je bilo sicer povračilo stroškov rezervacije odpovedanega potovanja, a je na prigovarjanje agencije privolil v sprejem vrednotnice, kjer je tudi prišlo do zapleta. Agencija je namreč potrošniku sporočila, da bo prejel dva vavčerja – enega, ki se bo nanašal na vrednost letalskega prevoza, drugo na stroške potovalnega paketa, vključno s stroškom namestitve.   

Medtem ko bi potrošnik še sprejel enoten vavčer agencije, pa zaradi omejitev ali zapletov, ki bi jih lahko imel zaradi vavčerja za letalski prevoz, ponudbe z dvema vavčerjema ni želel sprejeti. Na EPC smo ga seznanili z njegovimi pravicami glede na takrat veljavne interventne ukrepe španske vlade, po katerih so imeli potrošniki kljub pandemiji še zmeraj možnost izbire med denarnim povračilom za odpovedana paketna potovanja in vavčerjem z zavarovanjem pred insolventnostjo ponudnika, z veljavnostjo enega leta in možnostjo izplačila njegove vrednosti, če ta v tem času ni bil izrabljen.  

Primer je EPC posredoval kolegom v Španijo, ki so kontaktirali agencijo z dopisom o pritožbi potrošnika in njegovo zahtevo za povračilo. Agencija, ki je bila sicer tudi v neposrednem stiku s potrošnikom, se je sklicevala na problem izplačil, še posebej teh, vezanih na stroške letalskega prevoza, ter potrošniku vztrajno ponujala povračilo v vavčerjih, kot edino možnost v danem trenutku.  

Po skoraj enoletnem čakanju na rešitev zadeve, je agencija potrošniku sporočila, da bo dobil povrnjene stroške letalskega prevoza, preostanek stroškov pa bo izplačan v obliki vavčerja, ki ga potrošnik lahko izkoristi pri načrtovanju potovanj z dotično agencijo v naslednjih dveh letih oz. zahteva izplačilo njegove vrednoti, če mu vavčerja ne bo uspelo izkoristiti. Glede na vse dosedanje zaplete, je potrošnik privolil v predlagano kompromisno rešitev delnega izplačila vplačanih stroškov in vavčerja agencije.

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024