Avtobus ni odpeljal z dogovorjenega mesta, nastali so dodatni stroški
Na EPC Slovenija se je obrnila potrošnica, ki je z avtobusom potovala na letališče v Budimpešti. S prijateljem sta kupila vozovnici pri prevozniku Flixbus za linijo Ljubljana - Zagreb - Budimpešta. Na vozovnici je bilo označeno, da avtobus ob določeni uri odpelje s postajališča številka 29/30. Potnika sta bila ob predvideni uri odhoda na postajališču in zaman čakala na avtobus več kot tri ure. Da ne bi zamudila leta, sta kupila novi vozovnici in uspela še pravočasno priti na letališče.
Po vrnitvi domov je potrošnica naslovila pritožbo na prevoznika, ki jo je preusmeril, na podizvajalca, ki je tisti večer opravljal prevoz na liniji Ljubljana - Zagreb. Podizvajalec je potrošnico prepričeval, da je postajališče zapustil iz predvidenega mesta in ob predvideni uri ter o tem predložil dokazila. Na podlagi teh je potrošnica ugotovila, da je podizvajalec odpeljal s postajališča številka 9 in ne s postajališča številka 29/30, kot je pisalo na vozovnici. Tako podizvajalec kot prevoznik sta zanikala vsakršno krivdo in prenašala odgovornost drug na drugega.
Primer smo posredovali na EPC Nemčija, kjer ima prevoznik uradni sedež. Kolegi iz EPC Nemčija so stopil v kontakt s prevoznikom, ki je sicer še vedno zanikal vsakršno obveznost, vendar je na koncu popustil zahtevi ter potrošnici povrnil kupnino za vozovnici, ki ju s prijateljem nista mogla uporabiti. Oba sta bila s posredovanjem preko mreže EPC zelo zadovoljna.
Potrošnikom svetujemo, da se o uri in natančni lokaciji odhoda avtobusov dodatno pozanimajo pred dejanskim odhodom na informacijskem pultu na avtobusnem postajališču.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2022