EPC
MGRT

Rešene pritožbe potrošnikov

Novi izdelek z napako


25.08.2020

Naslovna slika

Februarja je potrošnik na spletu kupil robotski sesalnik Xiomi ĂŻÂ»ÂżViomi >V2 s ceno 295 €. Marca je opazil več napak pri delovanju, med drugim je prenehala delovati ena od stranskih metlic, zato ga je poslal na servis. Kmalu po prevzemu iz servisa, je aparat znova začel »nagajati«, tudi popravljena metlica je spet prenehala delovati.

Po večkratnih neuspešnih poskusih potrošnika navezave stika z avstrijskim prodajalcem sesalca (email, spletni obrazec in telefon), se je potrošnik obrnil na EPC Slovenija, ki je primer preučil in ga predal v nadaljno obravnavo EPC Avstrija. Glede na Direktivo 1999/44/EC o nekaterih vidikih prodaje potrošniškega blaga in z njim povezanih garancij, izdelek ni bil skladen s pogodbo.

Prodajalec se je po posredovanju EPC Avstrija izkazal za kooperativnega, potrošniku je tudi zagotovil povračilo za nakup. Ko nas je potrošnik obvestil o prejemu nakazila s strani prodajalca, smo primer zaključili. 

 

 *Slika je simbolična. Foto: Jan Antonin Kolar na Unsplash.com.

 








VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV

Anketno vprašanje
V primeru, da je bil vaš let že kdaj odpovedan (manj kot 14 dni pred odhodom). Kaj vam je ponudil prevoznik?
Elektronske novice
Prijavite se na EPC novice, da boste (s)poznali vaše potrošniške pravice.
Prijavite se na novice!



Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2021