Novi izdelek z napako

Februarja je potrošnik na spletu kupil robotski sesalnik Xiomi s ceno 295 EUR. Marca je opazil več napak pri delovanju, med drugim je prenehala delovati ena od stranskih metlic, zato ga je poslal na servis. Kmalu po prevzemu iz servisa, je aparat znova začel »nagajati«, tudi popravljena metlica je spet prenehala delovati.
Po večkratnih neuspešnih poskusih potrošnika navezave stika z avstrijskim prodajalcem sesalca (email, spletni obrazec in telefon), se je potrošnik obrnil na EPC Slovenija, ki je primer preučil in ga predal v nadaljnjo obravnavo EPC Avstrija. Glede na Direktivo 1999/44/EC o nekaterih vidikih prodaje potrošniškega blaga in z njim povezanih garancij, izdelek ni bil skladen s pogodbo.
Prodajalec se je po posredovanju EPC Avstrija izkazal za kooperativnega, potrošniku je tudi zagotovil povračilo za nakup. Ko nas je potrošnik obvestil o prejemu nakazila s strani prodajalca, smo primer zaključili.
Foto: depositphotos
VZORCI POTROŠNIŠKIH DOPISOV
Kako vložiti zahtevek (tehnična navodila)
Poročilo o delu Evropskega potrošniškega centra Slovenija v letu 2024